MKB Internet Advies

Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar een echte sales tijger. Heb jij geen telefoonangst en ben jij niet bang om met onbekende personen een gesprek aan te gaan en kan jij dan echte interesse tonen in de tegenpartij, is nee horen voor jou een uitdaging en kan jij deze ombuigen in een ja en bezit jij de volgende vaardigheden: sterk in communicatie, goed kunnen luisteren en anticiperen op klanten, enthousiast, commercieel en altijd opzoek naar de ultieme verkoopkans? Dan zoeken wij jou! Wil jij een goede baan in een markt die altijd uitdagend is. Kom bij ons solliciteren! Hoe beter jij wordt hoe meer jij gaat verdienen! The sky’s is the limit bij ons.

Online Marketing voor het MKB

Online marketing is een verzamelnaam voor online marketingactiviteiten. Hieronder vallen alle online marketingstrategieën zoals zoekmachinemarketing, e-mail marketing, content marketing en social media marketing. Wij kunnen u helpen bij het opstarten en onderhouden van een renderende online marketing. Zoals onze naam aangeeft richten wij ons op het MKB. Wij spreken met name de taal van de kleinere ondernemingen, kennen hun bedrijfsbehoeften en knelpunten zoals tijdgebrek, niet kunnen beschikken over een marketingafdeling en ‘niet alles zelf kunnen doen’.

SEO on page

Wat is SEO on page eigenlijk?

Misschien is de term SEO, Search Engine Optimization, al bij u bekend. Het betekend zoekmachine optimalisatie. Zoekmachine optimalisatie houdt in dat uw website verbetert wordt om in het gratis gedeelte van de zoekmachines te komen. Nu bestaat SEO uit verschillende onderdelen; SEO on page, SEO off page en techniek. In deze blog leest meer over dit onderwerp. SEO on page zijn verschillende factoren die in uw website of webshop moeten aangepast worden u kunt dan bijvoorbeeld denken aan; titels, urls, meta description, content, etc.

Waarom Zoekmachine Marketing?

Het hebben van een zakelijke website alleen is niet meer toereikend. Wie online gevonden wil worden door de juiste doelgroep heeft meer power nodig. Zoekmachine marketing is daarbij een effectieve methode. Zoekmachinemarketing ( Search Engine Marketing) maakt webpagina’s beter vindbaar voor zoekmachines. Dit is belangrijk want zoekmachines bepalen dankzij algoritmes wie niet vindbaar is, beter vindbaar is of optimaal vindbaar is. SEO en SEA zijn twee disciplines die vallen binnen Search Engine Marketing.

Google Adwords

Wat is Google Adwords?

Dat gaan wij u uitleggen! Met Google adwords kunt u als bedrijf adverteren in de zoekmachine Google, beter bekend als het advertentieprogramma van Google. U adverteert op relevante trefwoorden voor u bedrijf. Als een gebruiker van Google het zoekwoord waar u mee adverteert in typt wordt u advertentie getoond. Doormiddel van goede Ad. teksten, goede positie en een relevante bestemmingspagina zorgt u ervoor dat de gebruiker uw product koopt, lead genereert of gebruik maakt van uw diensten. U betaald per klik op uw advertentie. Er zijn verschillende positie voor uw advertentie. Waar uw advertentie komt te staan hangt af van verschillende factoren. Lees hier meer over Google Adwords.

Waarom moet uw vindbaar in Google zijn?

U heeft als ondernemer een goed product, beschikt over vakkennis en aan de prijs-kwaliteitverhouding mankeert ook niets maar toch vinden klanten u niet! De klant zoekt, oriënteert en informeert zich online. Dit betekent voor u als ondernemer dat het erg belangrijk is dat u hoger in Google staat dan andere websites. U moet net als uw concurent vindbaar in Google zijn.

SEO on page

Waarom is uw website vindbaar maken nu belangrijk?

Het is belangrijk als bedrijf dat uw website goed vindbaar is. Als de klant uw bedrijf tegenwoordig niet online kan vinden is de kans groot dat hij naar de concurrent verdwijnt. Natuurlijk is dit niet wat u wilt. Wat moet u doen? U website vindbaar maken! Stop met het verliezen van geld vandaag. Zorg ervoor dat uw website meer dan alleen een visite plaatje word. Ga goed geld verdienen met uw website. Kortom hoe beter vindbaar u online bent met uw website hoe meer rendement u het oplevert.

Google Ads.

Google Adwords heet nu Google Ads

Misschien heeft u het al gezien of gehoord, maar Google heeft de naam van Adwords gewijzigd naar Ads. Na 18 jaar lang dezelfde naam te hebben is Google toe aan verandering. Nu weten de ervaren Adwords gebruikers dat Google altijd veranderd om efficienter te zijn voor de gebruiker maar de naam is tot heden nog niet gewijzigd. Vanaf  24 juli is Google overgegaan naar Google Ads.